Известие

Collapse
No announcement yet.

156 TI

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 TI

    Имаше една стара тема за 156 TI , но реших да пусна нова . Има ли някой запознат с окачването - искам да си сменя амортисьорите отпред и се чудя има ли разлика от стандартните ? Какво ще ми препоръчате като марка
    Утре ще огледам за някакви надписи по тях
    Консумацията на алкохол е изкуство !

  • #2
    Зависи какво търсиш...

    Изчел съм много теми, провел съм доста дискусии относно окачването на 156 и до извода, до който съм стигнал е, че:

    Bilstein B4 амортисьори и Eibach pro kit -30mm пружини е най-добрата комбинация и предлага най-добрия баланс между цена, комфорт, стабилност, външен вид и пазене на картера.

    Ако слезеш на по-ниски пружини, ще изглежда по-готино, но ще трошиш картера.
    Ако избереш по-твърди амортисьори (Кони, билщайн б6 или б8... ) ще стои по-стабилно в завоите но много ще друса...
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Привет и аз карам от 3 години 156 с ti окачване и съм страшно доволен.Почти съм нямал интервнции по окачването освен смяна на един от задните защото така я купих. Там беше лесно имаше написан номер и си намерих втора употреба оригинален.Притеснява ме че на предните нищо не пише и когато искам да ги сменя незнам номер или какъв да заменя.Ще съм благодарен за инфо
      Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

      Comment


      • #4
        Втора употреба(стари) амортисьори няма смисъл да се купуват, щото с времето и километрите губят качествата си, дори и да не са се разтекли още. Същото е и с пружините. Омекват.

        Всичко над 15тина години и 150 000км е за боклука. Взимайте нови.
        Да видите как колата може да стане едновременно и по-стабилна и по-комфортна.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Напълно си прав, но забравих да кажа,че моята е спортвагон и съм с оригиналните за вагона,които са си цифра нови.Обичам всичко да ми е оригинално по колта
          Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

          Comment


          • #6
            Dhtj да дойде и да опита да разклати мойта кола на 360 000км. и 22г. с оригиналните амортисьори и пружини. За боклука.
            Даже няма да успее да я помръдне.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              https://www.youtube.com/watch?v=1ehEawUEfKQ

              Бе тя и моята не може да я разклатиш на ръка, ама вози като лагерница, нищо че е е с най-високите пружини, а отзад е почнала да кляка вече.

              Като се качих в 156-цата на един приятел с нови амортисьори и пружини и ми стана ясно че тея коли може да возят и хубаво...
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Те 156 TI излизат от завода мисля с Eibach -30 мм . Благодаря за съветите колеги . При мен има страничен наклон от 2 градуса - стои отворена дори без стенд се вижда и затова имах сънения да не е сваляна да други пружини . Разликата от другата ми 156 205/55/16 във возията е голяма ! Проблема беше , че има едно поскърцване когато заклатя колата или от легнал полицай и ме дразни много. Може и от тампоните горе да е - горните носачи са на 500 км TRW и всичко уж е здраво според 2-ва сервиза. За 16000км основно магистрално не износва гумите ... Намерих това - http://http://ricambi.alfisti.net/in..._905_1425_1511
                Last edited by Vladiglobe; d.m.y г., 10:42.
                Консумацията на алкохол е изкуство !

                Comment


                • #9
                  Това поскърцване го има и при мен,но само когато е доста горещо.От горните носачи е при мен.На моите амортесьори има зелена точка,но не пише какви са.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Турете си те ер ве-та и няма да поскърцва.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      И моите ТРВ-та се разкърцаха тая пролет.

                      Нови, на една година, 2-3 хил км я имат я не.

                      Съвсем слабо се чува, не е като старите... чудя се дали да свалям да ги смажа или да си карам така, не знам...
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Почнат ли да скърцат гумата вече е почнала да се износва. Ако ги смажеш ще намалиш триенето и ще удължиш живота им.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          И моите ТРВ-та се разкърцаха тая пролет.

                          Нови, на една година, 2-3 хил км я имат я не.

                          Съвсем слабо се чува, не е като старите... чудя се дали да свалям да ги смажа или да си карам така, не знам...
                          Колега, 2-3 хил км ли въртиш на година?
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                          Comment


                          • #14
                            Ми тая година така се случи...
                            Имам още една кола, а и не си бях в България дълго време... Може и от стоене да са се разскърцали, не знам.

                            Предния собственик пък имаше три коли и тази не я караше щото не беше настроена добре газовата ... и така си имам 20 годишна кола на 140 000 км
                            Last edited by dhtj; d.m.y г., 00:40.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Колеги аз ги смених преди месец горните пак с ТРВ . От старата Алфа се убедих че всичко друго е компромис . Да когато е топло го има това леко поскръцване, освен майстора да не ги е смазал но той ми прави колите и никога не е имало ядове досега! ТС -ката сменихме всички носачи с ТРВ и заспа няма никакво скърцане вече 2 години...
                              Консумацията на алкохол е изкуство !

                              Comment

                              Working...
                              X